illustrationart.blogg.se

JOHNNY PÅHLSSON ILLUSTRATÖR-- Här visar jag exempel på mina illustrationsarbeten till bok- och veckotidningsförlag, reklam- och annonsbyråer, filmbolag m.m.

Välkommen till min blogg/ hemsida med illustrationer. - Welcome to my blog/ website with illustrations.

Publicerad 2014-06-14 22:40:00 i Allmänt

 
Svenska:
Jag heter Johnny Påhlsson och är illustratör och konstnär. På den här Internetsidan visas exempel på illustrationsarbeten som jag utför. Jag arbetar professionellt för bokförlag, veckotidningar, dagspress, annonsbyråer, grammofonbolag, TV-media, filmbolag, designföretag m.m.
Jag bor i Sverige, men mitt arbetsfält är internationellt.
 
För uppdrag: Kontakta mig via e-mail: [email protected],
eller mobiltelefon: 076-245 13 12.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
English:
My name is Johnny Påhlsson and I'm an illustrator and a fine artist. On this site you will see my artwork as an illustrator. I work professional with bookcovers, weekly magazines for novels and short stories, daily newspapers, record companies, TV-and public relations, film companies, marketing, fashion for clothes manufactures and design etc.
I live in Sweden (Scandinavia-Europe), but I'm working international.
 
Commission: Contact me by e-mail: [email protected],
or mobilephone: +46(0)76 245 13 12.
 _______________________________________________________________________________
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela